Сфера діяльності та послуги

Головна Сфера діяльності та послуги

Спеціалізація NOETIKOS — створення моделі компанії в інформаційному просторі на основі сплаву технологій brandmining і marcom з метою трансляції конкурентних переваг.

Сфери діяльності — brandmining і marcom.


BRANDMINIBG

Області застосування брендмайнінга — тестування і дослідження торгових марок, брендів і цілих компаній.

Brandmining дозволяє:

  • побачити нові, іноді неявні, а іноді і зовсім приховані можливості, закономірності та потенціали бізнесу;
  • об'єктивно оцінити і усвідомити власну значущість на ринку;
  • визначити справжню цінність компанії для споживачів, привабливість її продукту або послуги;
  • використовувати власні конкурентні переваги та відмінні риси для постійного розвитку компанії;
  • вирішити тактичні завдання взаємодії компанії зі своїми споживачами в постійно мінливих умовах і ситуаціях, сформувати оперативні канали та засоби трансляції власних конкурентних переваг, достоїнств і якостей продукції;
  • зменшити до мінімуму ризик прийняття помилкових стратегічних і тактичних рішень за рахунок відмови від суб'єктивізму і надлишкової емоційності в процесі прийняття рішень.


Oтримати пропозицію
 


↳Дізнайтеся вартість вашого проекту

Мета brandmining — підтвердження, пошук конкурентних переваг і можливостей.

Oтримати пропозицію
↳Дізнайтеся вартість вашого проекту з brandmining

MARCOM

Області застосування marcom — інформаційні, рекламні, PR кампанії і канали, e-commerce, e-marketing, краудсорсінг (англ. Crowdsourcing), веб-системи, і т. П.

Marcom дозволяє:

  • перенести модель і принципи роботи компанії в нову інформаційну середу;
  • інтегрувати і адаптувати робочі процеси і фірмовий стиль компанії в єдиний комплекс, і тим самим фактично посилити ефективність роботи всієї компанії;
  • висловити символізм стилю через назву, графічні і словесні образи — ілюстрації, асоціації та конструкції;
  • розробити і реалізувати інформаційну політику компанії — що, навіщо, коли, кому і як говоримо, які середовища і засоби використовуємо;
  • транслювати відмінні риси компанії, її продуктів і послуг клієнтам, контрагентам, конкурентам.


Oтримати пропозицію
 


↳Дізнайтеся вартість вашого проекту

Мета marcom — трансляція конкурентних переваг компанії, її продуктів і послуг в активному і інтерактивному режимах.

Oтримати пропозицію
↳Дізнайтеся вартість вашого проекту з marcom
ВЕБ-СИСТЕМИ

Призначення веб-системи — трансляція інформації адресатам за допомогою системи взаємозв'язку та інтеграції елементів інформаційного комплексу (веб-сторінка / сайт / форум / портал) розміщених в інтернеті, з іншими доступними інтернет-ресурсами зберігання і поширення інформації, що підходять для реалізації інформаційних завдань.


Представляючи собою інформаційну платформу, основою якої є безліч точок присутності в інтернет середовищі, веб система об'єднує різні комунікативні канали і їх особливості.

Контент інжиніринг являє собою наповнення такої системи інформаційним змістом про конкурентні переваги компанії.

Трансляція цього змісту за численними комунікаційним каналам клієнтурі і контрагентам створює нові можливості управління репутацією і іміджем.

Таким чином, веб система дозволяє багаторазово підсилити ефект інформаційного резонансу за рахунок розширення спектра можливостей, швидкості і координації взаємодії з аудиторією, дозволяє більш точно враховувати її мотивацію і очікування.



Oтримати пропозицію
 


↳Дізнайтеся вартість вашого проекту
CROWDSOURCING

Області застосування краудсорсингу — підтвердження, або спростування наявних уявлень, помилок і гіпотез, або виявлення якихось прихованих, неявних зв'язків, впливів і тенденцій. В ідеальних випадках його використання дозволяє знайти рішення детально сформульованої і чітко поставленої специфічного завдання.



Oтримати пропозицію
 


↳Дізнайтеся вартість вашого краудсорсингу

Мета crowdsourcing — організація роботи великої кількості людей на основі соціально привабливого стимулювання їх активності.

Oтримати пропозицію
↳Дізнайтеся вартість вашого crowdsourcing

В середньому, в перший місяць технічні фахівці приділяють проекту 80 годин.



Oтримати пропозицію
↳Дізнайтеся вартість вашого проекту
ПОСЛУГИ
  1. Консультування керівників компаній, начальників відділів — маркетингу, реклами, PR, медіа-центрів.
    Бізнес консультації з питань:
    • створення моделі компанії в інформаційному просторі;
    • використання коштів брендмайнінгу, Маркому і можливостей інтернет середовища для вирішення бізнес завдань;
    • безпечне використання інтерактивного середовища;
    • організація робочих процесів пов'язаних з перенесенням всього або частини бізнесу компанії в інтерактивний сектор;
    • ребрендинг, рестайлінг;
    • і т. п.
  2. Тренінги для медіа-фахівців, контент-інженерів.
    Теми тренінгів:
    • управління конкурентними перевагами;
    • принципи генерації повідомлень;
    • медіа-планування як основний системний спосіб управління інформаційними ресурсами;
    • клієнтські очікування і особливості поведінки під час виборів товару і ухваленні рішення;
    • розробка графічних і словесних образів — ілюстрації, асоціації та конструкції
    • і т. п.
  3. Розробка, тестування та корекція фірмового стилю компанії
    • Визначення та формулювання характеру взаємодії компанії і споживача
    • Формулювання вимог фірмового стилю:
      • в рамках інформаційної політики;
      • завдання інформаційних констант і стандартів;
      • визначення способів, методів, засобів і каналів трансляції.
  4. Розробка, управління та підтримка проектів: технічна, технологічна, інформаційна

Oтримати пропозицію
 


↳Дізнайтеся вартість вашого проекту з marcom

Brandmining — детектор конкурентних переваг

Останні кризи XXст. змінили звичну систему поглядів і цінностей в головах топ-менеджменту компаній різного масштабу і галузевої приналежності щодо вартості, конкурентних переваг, ризиків і умов роботи.
 

Також істотно поменшало кількість адептів, відданих ідеям комерційного натхнення, готових розкрити серце і душу заколисуючим мантрам про чудеса креативу і інтуїтивного бачення бізнес-чарівників.
 

Тому все частіше і частіше бізнес-шамани і віщуни, що паразитують на зачарування віри в комерційне диво, натикаються на стіну іронії і скептицизму, в основі якої лежать жорсткість конкуренції, тверезий розрахунок і обгрунтованість рішень.
 

Реалізм ситуації диктує власні умови існування без оглядки на регалії, минулі заслуги і досягнення.
 

Вони прості, зрозумілі і непорушні, оскільки їх неможливо ігнорувати:

  • якщо вас не знають і не пам'ятають — значить ви не існуєте;
  • якщо ви не вмієте керувати увагою своїх покупців — значить ви не цікаві;
  • якщо ви незамінні — ви завжди будете затребувані.

Що б ми не робили, чим би ви не займалися, якими б не були захмарними амбіції і грандіозний масштаб цілей — ми все і завжди змушені враховувати цю логіку реальності, якщо не хочемо опинитися в світі небезпечних фантазій і хитких ілюзій, або ж на межі комерційного вимирання і забуття.

Тому для успішного і ефективного управління бізнесом і ситуацією потрібно щось більше, ніж батарея цитат різних бізнес-гуру, і афоризмів типу «те, що нас не вбиває — робить сильнішими». Вони, звичайно, надихають, але самі по собі не вирішують завдання і не розчиняють проблеми.
 

Так чи інакше умови реальності посувають до постійного пошуку нових можливостей розвитку, більш ефективному використанню конкурентних переваг, більш точної і продуманій тактиці поведінки на ринку, використання досконаліших і надійних інструментів оцінки, управління і взаємодії з клієнтурою, партнерами і навіть з конкурентами.
 

Безумовно, кожна компанія цей пошук здійснює по-своєму, кожна фірма прагне знайти свій власний і неповторний шлях процвітання і стабільності. І тим не менше, при всій різноманітності метань і способів пошуку є загальні течії і напрямки, властиві компаніям і фірмам — законодавцям тенденцій і флагманів успіху.
 

Однією з наочних ілюстрацій формування нових шляхів розвитку можна розглядати факт перенесення війни за клієнта, перш за все, в інформаційний простір — основного фактора впливу на процеси вибору і прийняття рішень клієнтури. Тенденція щорічного множення обсягів і швидкості передачі інформації, а також технічні комунікаційні нововведення, перенесення частини або цілого бізнесу в інтернет переконливий доказ посилення конкуренції впливу і швидкості доступу до клієнтури в інформаційному полі, бо якщо вас не знають і не пам'ятають — значить ви не існуєте.
 

Використання нових можливостей, нового середовища і нових форматів бізнесу неминуче вимагає нових підходів і погляду на принципи взаємодії компанії зі своїми споживачами. Реальність диктує необхідність збільшувати темп комунікацій зі своїми клієнтами, шукати нові канали впливу, удосконалювати технологію спілкування, бо якщо ви не вмієте керувати увагою своїх покупців — значить ви не цікаві.
 

У світлі нових віянь тенденція осмислення таких визначень як «бренд», «фірмовий стиль», «PR», «імідж» позбавляє їх комерційного фетишизму і все частіше трансформує втомлено звичні поняття в синтетичний сплав brandmining'у і marcom'a з їх неймовірною практичністю і ефективністю.
 

Об'єктивна оцінка і усвідомлення власної значущості на ринку, визначення цінності компанії для споживачів, привабливості її продукту або послуги, використання власних конкурентних переваг і відмінних рис для постійного розвитку компанії — суть brandmining'у.
 

Інструментарій brandmining'у включає в себе цілий арсенал об'єктивних математичних, статистичних, морфологічних та інших видів аналізу і моделювання, включаючи методи Data-Mining 'у. Brandmining дозволяє знизити до мінімуму ризик прийняття помилкових стратегічних і тактичних рішень за рахунок відмови від суб'єктивізму і надлишкової емоційності в процесі прийняття рішень. Бо, якщо ви чогось не знаєте напевно — ви можете спробувати це обчислити.
 

Сфера marcom'у — тактичні завдання взаємодії компанії зі своїми споживачами в постійно мінливих умовах і ситуаціях, формування оперативних каналів і засобів трансляції власних конкурентних переваг, достоїнств і якостей продукції.
 

Наприклад, веб-система, як модель компанії в інтернет просторі, є не тільки і стільки рекламним рупором, скільки ефективним інструментом взаємодії з клієнтурою. Ефективність веб-системи дає можливість реалізувати цілий комплекс вимог, включаючи в себе завдання маркетингу, електронної комерції, промо та інформаційного супроводу. Економічність використання веб-системи дозволяє це зробити в максимально короткий час, з високою точністю і чудовою якістю.
 

Цілісність і раціональність — це ті точки опори, на яких побудована технологія управління конкурентними перевагами будь-якої компанії. Посилити конкурентні переваги, виявити приховані можливості, перетворити недоліки в достоїнства, вміло висловити і розповісти про це своїм споживачам і партнерам — основна мета brandmining'у і marcom'у.
 

Прозорість, гнучкість, оперативність системи brandmining'у і marcom'у дозволяє бути неповторним і незамінним, бо якщо ви незамінні — Ви завжди затребувані.
 

Набирає силу і популярність синтез brandmining'у і marcom'у не варто розглядати лише як нове віяння елітарної моди в бізнес-співтоваристві. Увібравши в себе всі кращі бізнес-технології і збагатившись новими можливостями він став віддзеркаленням нового світогляду, нового погляду і нових підходів до вирішення стандартних і нестандартних завдань, довівши свою універсальність і дієвість в жорстких умовах кризи.
 

Безумовно, в рамках короткого огляду неможливо детально викласти весь спектр можливостей описаних вище підходів і технологій. Але ми були б щиро раді, якщо Ви вважаєте цікавим і корисним продовження з нами діалогу на цю тему.
 

Ми з готовністю надамо Вам всю необхідну і детальну інформацію про діапазоні застосований.
 



Oтримати пропозицію
 


↳Дізнайтеся вартість вашого проекту

Мета brandmining — підтвердження, пошук конкурентних переваг і можливостей.

Oтримати пропозицію
↳Дізнайтеся вартість вашого проекту з brandmining

Форма для связи