Content Engineering (Контент-інжиніринг) - термін, що відноситься до виду діяльності, що має справу з питаннями, пов'язаними з використанням контенту в інформаційній системі.
Ця діяльність в тій чи іншій мірі охоплює наступні етапи життєвого циклу контенту:
- моделирование контента
- производство контента
- преобразование контента
- распространение контента;
- использование контента;
- архивирование контента.
При цьому контент-інжиніринг займає місце на стику між фахівцями, залученими у виробництво контенту (частіше "гуманітаріями" - співробітники редакцій, відділів маркетингу, студій дизайну і т.д.) і технологічно-орієнтованими фахівцями (такими як співробітники відділів розробки програмного забезпечення або технологи підприємстваб чи ІТ-відділів), які розміщують цей контент для використання в мережі або інший ІТ-середовищі.
Від фахівців з контент-інжинірингу потрібне розуміння проблем і процесів обох сторін, що само по собі непросто, оскільки "певну перевагу природних здібностей до точного логічного знання або художнього сприйняття світу проявляється у більшості людей досить рано і міцно закріплюється потім в рамках жорстко регламентованої структури сформованої у нас системи освіти ". Проте, «контент-інжиніринг» починає визнаватися як необхідна функція для будь-якого підприємства.
Поняття «контент-інжиніринг» з'явилося недавно і як майже завжди буває в разі появи нового терміна, сьогодні, мабуть, немає його точного визначення і узагальнення. Пропонований проект для Вашого підприємства - цей проект по впровадженню контент-інжинірингу в підприємство - регламент здобутий на базі знань і досвіду, отриманих в ході практичної реалізації проекту в форматіробочої группи представників NOETIKOS та працівників Замовника.
В рамках проекту впроваджується технології роботи з Web-контентом та Web-системою, в тому числі пов'язаних з системами управління Web-контентом, технологіями Інтернет-реклами, пошукової оптимізації та т.д.