ТОВ "НОЕТІКОС ГРУП": 38991588
Зателефонуйте зараз.Знайдіть нас тут
ТАКА ОСЬ СИТУАЦІЯ
Ситуативний маркетинг – це паличка-виручалочка для усіх контент-менеджерів. Адже, коли є тема – придумати ідею куди як легше, ніж думати спочатку тему. Реагувати на ситуатицію чи подію, прив'язуючи її до своєї діяльності – чудове рішення. Так само й на практиці. У час, коли кожна реакція на твій контент на вагу золота, з кожним разом впевнюємось, як добре користуватись ситуативним маркетингом.


ГРАТИ ЧИ НЕ ГРАТИ?
МОЖНА НЕ ПИТАТИ
Найвищий левел – вигадувати ігри, вплітаючи в них свої продукти та діяльність. Та результат говорить сам за себе. Варто витратити на це більше часу, і аудиторія винагородить збільшеною кількістю лайків та коментарів. Особливо коментарів. Адже хто ж не хоче виглядати розумним? Особливо у FACEBOOK ☺

ЯК ДОБРЕ,
ЩО ВСІ МИ ТУТ СЬОГОДНІ ЗІБРАЛИСЬ
Звичайно, один від одного ситуативний маркетинг та інтерактив можуть існувати, але які неймовірні результати приносять ідеальні поєднання ситуативного інтерактиву! (О як закрутили, самі в шоці).
Ситуативний інтерактив – це гейміфіковані дописи з інтегрованими продуктами присвячені події чи святу. Та не варто використовувати цей метод постійно, інакше його унікальність вже не буде приносити вибухових результатів.
...
ІДЕАЛЬНА СТРАТЕГІЯ:
ЧЕРЕДУВАТИ СИТУАТИВНИЙ ТА ГЕЙМІФІКОВАНИЙ КОНТЕНТ З ІНФОРМАИВНИМИ ДОПИСАМИ, ЗАКЛАДАЮЧИ СЕРЕД НИХ ВИБУХІВКИ СИТУАТИВНОГО ІНТЕРАКТИВУ.
Більше контенту:

Результати
Ми пишаємося кожним проектом, кожною деталлю і кайфуем від можливості робити це разом з вами.
506
одиниць/за день
2000
клієнток/за день
173504
охоплення