ТОВ "НОЕТІКОС ГРУП": 38991588
Зателефонуйте зараз.Знайдіть нас тут

Що ж таке бренд? Наведемо класичне визначення: «Це невловима сума властивостей продукту: його імені, його упаковки і ціни, його історії, репутації і способу рекламування. Бренд також є поєднанням враження, яке він справляє на споживачів, і результатом їхнього досвіду у використанні бренду»
Але давайте легше. Будівництво бренду, як і будівництво держави завжди починається з вибору президента, тобто з персонажа або образу який буде вести бренд.
Він у вас є?
МАГІЯ ЇЖАЧКА
Для компанії VANKOR, яка виробляє кварцові мийки, ми вирішили вибрати особливого героя. Не просто посередника, а модератора, ініціатора комунікації між товаром і споживачем.
Милі їжаки з мильною пінкою і рожевим животиком відразу ж підкорюють і дивують: «Невже їжак теж може бути таким ... доброзичливим?». Це ідеальна емоція для подання кварцових мийок, де переважають сірі, чорні і бежеві відтінки землі, піску, каменю - холодної відчуженості природи.
Їжачок - це ідеальний спосіб привнести «тепло» навіть в «емоційно холодний» продукт.

...
Ми давно помітили, що гумор, ймовірно, кращий спосіб підвищити впізнаваність бренду. Все, що мило і смішно, привертає увагу незалежно від самого рекламного повідомлення. А проведені дослідження тільки підтверджують, що введення бренд героя на 40% збільшує ефективність взаємодії з кампанією: підвищується довіра, викликаються позитивні емоції, чіткіше вимальовуються відмінності від конкурентів.
Згодом цей фірмовий персонаж надовго «оселяється» у свідомості споживачів і привертає увагу нових клієнтів. А, як відомо, поява нових клієнтів - свідчить про успішно проведену рекламну кампанію.
Наш робочий процес
...

ІДЕЯ або ЇЖАЧКОВІ БУДНІ
Для кварцових мийок - їжак - ідеальний варіант. Його візуальний образ милого клубочка з голками приховує за собою хижака - розумного і сміливого, щоб протистояти конкурентам. Образ - тісно зав'язаний з землею і його природою, з вродженою захистом.
І в той же час - їжачок - це друг, домашній вихованець, якого обожнює вся сім'я. Який любить ванночки в кварцовій мийці і коли йому чешуть животика.
Ми хотіли що герой бренду, став не просто героєм - а улюбленим членом сім'ї. Адже, VANKOR - це сімейний бізнес. А сім'ю завжди люблять. Щоб через їжака, компанія могла передати свою любов до свого продукту і глядачеві.
Концепція: Сценарій та Контент
Придумати легко, легко уявити і розписати продакшен-сценарій краш-тестів за участю головного «актора», підібрати реквізит і камери, контент план для соціальних мереж з використанням 80% розважальних матеріалів і лише 20% - що продають і розробити подальші варіанти подачі інформації в циклах статей і лайф-хаків.


Впровадження:
А ТИ КУПИ СЛОНА ЇЖАКА!
Важко було вмовити купити їжака.
Як в тій нескінченій «базікальці»: «Всі говорять ..., а ти купи слона». І в якийсь момент, починаєш замислюватися, може весь сенс був саме в Слоні, як і сам сенс бренду в Їжаці?
В загальному.
Їжака купили, зняли і закохались.
Він і зараз живе у власників бренду VANKOR і дає гладити рожевий животик.
P.S. Каємось, все затівалося заради животика.
P.P.S. Гаразд, може, не тільки заради нього;)

Результати
Ми пишаємося кожним проектом, кожною деталлю і кайфуем від можливості робити це разом з вами.
506
одиниць/за день
2000
клієнток/за день
173504
охоплення