Управління конкурентними перевагами

Головна Послуги Управління конкурентними перевагами

Медіа-менеджмент - курс управління рекламними кампаніями Обробка інформації і перетворення її в ресурси вилучення додаткової вигоди і збільшення продажів. Ідентифікація стилю бренду, управління репутацією, проведення рекламних кампаній, розробка програм лояльності, просування товарів і послуг.


АКТУАЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МЕДІА-СЕРЕДОВИЩА

Присутність інформації про діяльність бізнесу на різних тематичних інформаційних майданчиках збільшує ймовірність продажів.


В даний час, найчастіше, споживачі для оцінки власної думки використовують інформацію з різних (бажано незалежних) інтернет-джерел.


Керівники бізнес-структур часто не мають практичного досвіду роботи з масштабними інформаційними системами, або відсутній компетентний персонал здатний виконати поставлені завдання.


Навіть в тих випадках, коли бізнес наймає компетенцію, розкривається той простий факт, що потрібні стандарти / інструкції для узгодженої ритмічної діяльності відділів маркетингу, реклами, продажів, закупівель, логістики та ін. І також те, що використання інтернету вимагає переміщення в нього частини бізнес -процесів і виділення додаткових ресурсів.


Як наслідок того, що бізнес не хоче опинитися в безконтрольної ситуації, йому простіше відмовитися від нових можливостей, дотримуватися традиційних схем продажів. Індикатором такого стилю управління є найпростіший сайт довідкового характеру і поліграфічна / банерна продукція для участі у виставково-презентаційних заходах. При цьому поліграфічна інформація оновлюється частіше і раніше ніж інформація потрапляє на сайт.


Як показує практика, інтернет-користувачі в 90% випадках використовують пошукові системи і соціальні мережі для формування власної думки для прийняття рішення про покупку. Отже, на даний момент відсутність в інтернеті згадок про бізнес і його продукті рівносильно повній відсутності бізнесу в інформаційному просторі.


Для бізнесу з'явився значний ризик пов'язаний з відсутністю досвіду і інструментів для корекції своїх репутаційних характеристик в онлайн середовищі.
Слабкою позицією обов'язково скористаються анонімні доброзичливці, які пишуть компрометуючі коментарі в соціальних мережах / форумах.


Іноземні компанії часто мають значний досвід використання інтерактивних інструментів для просування своїх товарів / послуг. Значить нагальною потребою для вітчизняного бізнесу є наявність тактик враховують системне використання нових засобів просування в інтернеті.


З причини викладених міркувань виникає потреба в організаторів подібних інформаційних комплексів — медіа-центрів, що працюють на стику компетенцій продажів, психології, соціології, лінгвістики, маркетингу, реклами, IT, цифрових мобільних і інтернет рішень тощо.


В среднем, в первый месяц технические специалисты уделяют проекту 20 часов.



Oтримати пропозицію
↳Дізнайтеся вартість вашого проекту
БІЗНЕС-МОЖЛИВОСТІ МЕДІА-ЦЕНТРІВ

NOETIKOS пропонує впровадження медіа-менеджменту для комплексного обслуговування і розвитку інформаційних систем, в рамках заданої інформаційної політики з метою зростання продажів і управлінням репутацією бізнесу.


Керованість, доступність, узгодженість, системність і органічність таких центрів роблять можливим об'єднати онлайн, оффлайн і ефірні засоби трансляції для підтримки і залучення споживачів, і, по суті, управління його увагою.


Впровадження інформаційних політик, трансляція цінностей компанії, розробка регламентів - механізм захисту компанії від помилки людського фактора шляхом обмеження поведінки співробітника, утримуючи його в коридорах допустимості. Цей механізм, по-перше, дозволяє використовувати стандартний набір команд, зрозумілий всім працівникам, виключаючи можливість "зависання" виконавчої ланки при розшифровці послання керівництва і осягнення глибинного сенсу розпорядження. По-друге, навіть, якщо в керуючу команду керівництва якимось чином вкралася перешкода - виконавча ланка з успіхом її проігнорує, або відкоригує відповідно до існуючих цінностями або регламентами. Таким чином, скорочується час і, отже, знову-таки компанія стає більш керованою, швидше реагує на зміни, і тим самим підвищується її надійність.


Медіа-центр сприяє ритмічній трансляції конкурентних переваг товарів / послуг і, так само, відмінних рис бізнесу, за допомогою рекламних кампаній, програм лояльності, маркетингової та інформаційною підтримкою рекламних комплексів, просування (SEO, SMO / SMM), організація call і інформаційних центів, медіа-підрозділів, тощо. комплексів споживчого супроводу.


NOETIKOS проводить консультування керівників компаній, начальників відділів - маркетингу, реклами, PR, медіа-центрів з питань:


  • створення моделі компанії в інформаційному просторі;
  • використання коштів брендмайнінга, Маркому і можливостей інтернет середовища для вирішення бізнес завдань;
  • безпечне використання інтерактивного середовища;
  • організація робочих процесів пов'язаних з перенесенням всього або частини бізнесу компанії в інтерактивний сектор;
  • ребрендинг, рестайлінг;
  • и т.п.

В среднем, в первый месяц технические специалисты уделяют проекту 20 часов.



Oтримати пропозицію
↳Дізнайтеся вартість вашого проекту
КУРС ПІДГОТОВКИ МЕДІА-МЕНЕДЖЕРІВ

Медіа-менеджмент - нова професія в області стратегічного управління комунікаціями.


В рамках курсу читаються тренінги для медіа-фахівців:

  • управління конкурентними перевагами і інформаційна політика;
  • принципи генерації та упаковки повідомлень;
  • медіа-планування як основний системний спосіб управління інформаційними ресурсами;
  • клієнтські очікування і особливості поведінки під час виборів товару і ухваленні рішення;
  • розробка графічних і словесних образів - ілюстрації, асоціації та конструкції;
  • веб-системи, просування і реклама в онлайн і т.п.

Сучасні медіа зробили доступними прийняття рішення в один дотик. Точна фокусування на цільовій аудиторії збільшує ймовірність зацікавити споживача.


Бізнес в Україні має досить великий потенціал і потребує модернізації для більш активного застосування різних можливостей Мережі. Технології змінюють способи ведення бізнесу, формують нові ефективні можливості для збуту, управління, контролю, планування та ін. Багато компаній визнають важливість використання онлайн, але одиниці мають чітке уявлення про те, як там все влаштовано, що з цим робити, як це впровадити і які будуть наслідки?


До того ж, особливість еволюції онлайн-середовища така, що отримані знання без практичного використання вкрай швидко застарівають і втрачають свою цінність. Та й динаміка оновлень технологій настільки висока, що термін їх служби постійно скорочується. І начебто, вся інформація доступна одним дотиком екрану, але в такому інформаційному шумі дуже складно розібрати контури саме того, що легко і просто реалізує вами задумане.


Кожен проект індивідуальний, так само, як і компанії наших замовників. Ми безумовно згодні, що персонал вашої компанії, що працює щодня над реалізацією ваших завдань, краще знає предметну область: товари / послуги, комунікації з клієнтурою, облік подієвих факторів, логістичні можливості тощо.


Варіантів для керівників небагато: залучити сторонніх або інвестувати в розвиток своїх співробітників, які періодично будуть отримувати якісне і актуальне навчання від діючих практиків, в коло повсякденних завдань яких входять пошук, розробка і впровадження інноваційних технологій в галузі брендингу, маркетингових комунікацій, просування, реклами , продаж. Знання допомагають точніше зрозуміти ваших споживачів і ефективно управляти змінами, щоб отримати довгострокові конкурентні переваги на ринку, і зробити ваш бізнес видатним, цікавим і процвітаючим.


Інвестиції в персонал досить дороге задоволення, не гарантує в майбутньому якість виконання робіт, і мотивацію для утримання працівника. А на ринку навчання практикуючих тренерів не так багато, як може здатися.


NOETIKOS вважається експертом інновацій, без удаваної скромності або пафосності, оскільки статус підтверджений роботами по реалізації досить складних і довготривалих інноваційних проектів в Україні, і рівнем і масштабом клієнтури.


Результат підготовки персоналу та впровадження медіа-менеджменту дозволяють:


1. Мінімізувати витрати на аутсорсинг;
2. Привернути додаткову увагу споживачів;
3. Розширити свої торгові можливості;
4. Скоротити час навчання та адаптації персоналу до нових вимог і стандартів за рахунок максимального залучення персоналу в процеси розробки та формування показників майбутнього медійного-процесу;
5. Максимально скоротити терміни і збільшити ефективність впровадження новацій;
6. Підвищити ефективність зворотного зв'язку від низу до верху, від співробітників;
7. Створити інформаційну прозорість в компанії: зниження ризику виникнення пліток і нерозуміння з боку співробітників, а також спотворення інформації при її русі в будь-яку сторону;
8. Напрацювання навичок командної взаємодії і підсилити лояльність до компанії;
9. Робити прогнози і знижувати ризики стратегічних / тактичних рішень;
10. Стандартизувати бізнес-процеси для організації і навчання персоналу;
11. Розширити бізнес-горизонти і т.д.


В ході спільних дій узгоджуються стандарти, на основі яких формуються вимоги до інформаційних продуктів, які виражають конкурентні переваги і характер компанії замовника, необхідні для системної рекламної діяльності.


Стандарти дозволяють визначити вимоги до якості рекламної продукції:


  • найманого і ТМ (торгові марки);
  • контент - зміст мовних модулів, текстових матеріалів, поведінка персоналу, фото, аудіо та відео продукція;
  • засоби вираження - ID, графічні образи і прийоми;
  • засоби трансляції - сайти, веб-системи, мультимедійні та мобільні додатки;
  • медіа-планування - розробка, впровадження та обслуговування рекламних кампаній.

Розробка веб-системи здійснюється в тісному контакті учасників робочої групи, сформованої з фахівців замовника, бізнес-консультантів, експертів і представників розробників.


У форматі тренінгу персонал замовника отримує всі необхідні компетенції для подальшого управління проектом, розробки та планування власних рекламних кампаній, формуються додаткові комерційні можливості.


Виробляються додаткові навички:


  • Орієнтація в матеріалі з увагою до деталей при аналізі великої кількості даних.
  • Досвід роботи в швидко мінливому середовищі із змінними пріоритетами, дотриманням термінів в рамках наявних ресурсів.
  • Відмінний діловий етикет і комунікативні навички.

Вартість підготовки одного фахівця:


  • Курси (8 - 10 днів) до 31 січня 2019 року - 4900 гривень, після - 5600 гривень.
  • Групове відвідування, від трьох осіб -10%. На наступні заходи дисконт -5%. Дисконти не сумуються.

Умови участі:


  • Тренінг займає від 10 годин для групи до 6 чоловік.
  • Періодичність занять - не частіше 3 разів на один робочий тиждень.
  • Кількість годин на одне групове заняття - не більше 3 годин.
  • Вимоги до складу групи: гомогенність групи за віком - розкид 10-15 років, допускається змішаний гендерний склад.

Проекти, побудовані і реалізовані за такою програмою, вже дозволили керівникам ряду підприємств організувати і стандартизувати творчі ресурси персоналу, і зробити свій продукт очікуваним, перевести інформаційний менеджмент на рейки планової організації, вийти за рамки обмежень і реалізувати свої явні і приховані можливості на шляху досягнення своїх цілей, успіху та сталого процвітання.


В середньому, в перший місяць технічні фахівці приділяють проекту 20 годин.



Oтримати пропозицію
↳Дізнайтеся вартість вашого проекту

Співпраця та контакти

NOETIKOS відкритий до діалогу з компаніями, зацікавлених в розширенні методів, засобів і способів впливу на думку споживачів.


Для вирішення подібних завдань NOETIKOS використовує широкий діапазон засобів, що включають в себе: консультування і діагностику бренду; адаптацію бізнес-процесів і навчання персоналу; розробку, створення і впровадження мультимедійних продуктів і послуг.


Ми з готовністю надамо вам всю необхідну і детальну інформацію про діапазоні застосування тих методів і алгоритмів, які дозволяють нашим клієнтам вийти за рамки обмежень і реалізувати свої явні і приховані можливості на шляху досягнення своїх цілей, успіху та сталого процвітання.


Ми висловлюємо щиру подяку за вдумливе, уважне ставлення і розуміння суті наших пропозицій, принципів нашої роботи. C задоволенням включимося в роботу, якщо ви виважено і раціонально поставитеся до перспектив можливої співпраці і приймете рішення про спільне взаємодії.


Приносимо вибачення за деяку надмірність викладу, але будемо сподіватися, що кількість перейде в якість. Сподіваємося, вас не утруднить проінформувати нас про прийняте вами рішення.



Oтримати пропозицію
 


↳Дізнайтеся вартість вашого проекту

В среднем, в первый месяц технические специалисты уделяют проекту 20 часов.



Oтримати пропозицію
↳Дізнайтеся вартість вашого проекту

Комментариев нет:

Отправить комментарий

×

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Follow us

Follow.NOETIKOS

Contact Info

Зв'язок з нами

Дізнайтеся вартість підтримки вашого проекту

Або заповніть бриф на замовлення послуг

Заповнити бриф
×